ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد کل ارتش پاکستان به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) مشرف شد و از اماکن این بارگاه نورانی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 28 June 2022

به گزارش تابناک قم، ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد کل ارتش پاکستان به همراه ۲۲ نفر از همراهان پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به زیارت ایشان مشرف شد.

بازدید از صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر، حضور در جوار ضریح حرم مطهر، حضور در شبستان حضرت زهرا (س) و اقامه نماز در شبستان حضرت زهرا (س) از جمله برنامه های رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در حرم مطهر بانوی کرامت بود.

در این بازدید نکاتی پیرامون تاریخ بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) و شخصیت بانوی کرامت به رئیس ستاد کل ارتش پاکستان ارائه شد و وی با تاریخ و فرهنگ مردم قم و ارادتشان به این حضرت آشنا شد.

همچنین وی در این بازدید در مقبره مستوفی الممالک دفتر اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت حضور یافت و با اهدای یک جلد کلام الله مجید نفیس با ترجمه انگلیسی از وی تقدیر شد.

خاطرنشان می‌شود، جمعی از خادمان حرم مطهر، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، سردار بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی دیگر از شخصیت‌ها از رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در حرم مطهر استقبال کردند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار