مسئول فضای مجازی بسیج قم گفت: هم زمان با آغاز فصل تابستان دوره‌های کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴ 26 June 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدحسن یزدی نژاد مسئول فضای مجازی بسیج قم در گفتگویی خبری، با اشاره به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان اظهار داشت: برنامه های متنوعی از سوی فضای مجازی بسیج استان قم برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا تابستانه است که دارای سرفصل‌های طراحی اپلیکیشن موبایل مقدماتی، ساخت انیمیشن مقدماتی، بازی‌سازی و ... است.

یزدی نژاد ابراز داشت: کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا با موبایل دیگر برنامه‌ای است که در فصل تابستان برگزار خواهد شد که در این کارگاه نیز شامل عکاسی و فیلم‌برداری، تدوین مبتدی، طراحی پوستر، ساخت لوگو و کاور، عکس‌نوشته و ... است.

وی با بیان این که زمان ثبت‌نام در این دوره‌ها تا تاریخ 5 تیرماه است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام پیام‌ها و سؤالات خودشان را به شماره تماس 09059718915 در پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ ارسال کنند.

یزدی نژاد تصریح کرد: هدف از این دوره آمادگی و استعدادیابی از تیم‌های شرکت‌کننده برای رویداد استانی و ملی تولید محتوی بسیج است.

مسئول فضای مجازی بسیج قم با بیان این که زمان پایان دوره‌ها نیز آخر تابستان است، خاطرنشان کرد: بسیجیان فضای مجازی بسیج می‌توانند با شرکت در دوره از تخفیف‌های این دوره‌ها بهره ببرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار