استاندار قم، خواستار پیگیری جدی مدیران استان در جذب اعتبارات ملی از طریق وزارتخانه‌های مرتبط شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷ 26 June 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن کرامت استانداری تصریح کرد: مدیران استان از اعتبارات ملی نیز استفاده کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: ادارات دولتی استان، تکلیف بدهی خود را به شرکت‌های آب، برق و گاز مشخص کنند.

ضرورت توجه ویژه به شهرستان‌های تازه‌تاسیس

ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار جعفرآباد در رابطه با تخصیص بودجه استانی، خواستار توجه ویژه به شهرستان‌های تازه‌تاسیس استان شد و گفت: لازم است، به این شهرستان‌ها در چند سال نخست نگاه ویژه شود.

به گزارش ایرنا، طبق مصوبه ۱۹ اردیبهشت‌ سال گذشته هیات دولت وقت؛ بخش‌های جعفرآباد و کَهَک در استان قم به ‌شهرستان ارتقا پیدا کردند.

همچنین در این جلسه، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران و کارشناسان، در رابطه با موضوع‌های مطرح شده دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

۳۹۱ میلیارد تومان، اعتبارات ابلاغی امسال

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در بخش هزینه اعتبارات ابلاغی امسال ۳۹۱ میلیارد تومان بود که ۲۸۰ میلیارد تومان برای حقوق و دستمزد کارکنان و ۱۱۱ میلیارد تومان آن بابت سایر هزینه‌ها بود.

حسن نادری در رابطه با اعتبارات تملک دارایی اظهار داشت: امسال ۳۳۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی بود که نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد نشان می‌دهد که البته باید ۱۰ درصد این اعتبارات با رویکرد طرح‌های دانش‌بنیان تعریف بشود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی در سال گذشته نیز ۲۵۶ میلیارد تومان برای حدود ۳۸۰ طرح بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار