سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در ۹ کتابخانه‌ عمومی منتخب استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 23 June 2022

به گزارش تابناک قم، سجاد عمرانی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان در گفت و گو با خبرنگاران، از تجهیز و ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در 9 کتابخانه عمومی منتخب در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری و تلاش همکارانم در واحد فناوری اطلاعات، 9 کتابخانه عمومی منتخب استان با آماده سازی تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساخت‌های لازم به اینترنت وای فای رایگان مجهز شده است.

وی با اشاره با ظهور فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی، در عرصه‌های مختلف زندگی، تصریح کرد: دسترسی به اینترنت در دنیای امروز می‌تواند نقش مهمی در تولید و دسترسی به اطلاعات داشته باشد و پیش از این نیز بسیاری از کتابخانه‌ها به ارائه خدمات مبتنی بر وب می پرداختند.

سرپرست ادار ه کل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی هم در جهان و هم در کشور ما، همواره در استفاده از فناوری های روز و ترویج استفاده صحیح از آن در میان کاربران پیشگام بوده اند و ارائه خدمات نوین و برنامه‌های متنوع می تواند در استمرار حیات و بقای کتابخانه های عمومی نقش موثری داشته باشد.

عمرانی تصریح کرد: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی آیت الله خامنه‌ای قم، الزهرا (س)، امام صادق (ع)، ریحانه النبی (س)، علی بن موسی الرضا (ع)، یادگار امام (س)، مریم، نرگس و کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای جعفریه به اعضای خود خدمات رایگان وای فای ارائه می‌دهند.

وی افزود: امیدواریم به زودی و با تامین و نصب تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز، این خدمات در تمامی 24 باب کتابخانه استان ارائه و در دسترس کاربران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کتابخانه های عمومی ضمن استفاده از خدمات کتابخانه‌های عمومی همچون امانت کتاب و سالن‌های مطالعه، خدمات مرجع مجازی و سایر امکانات متعدد کتابخانه‌ها، می‌توانند با عضویت در کتابخانه‌های عمومی با دریافت رمز کاربری از کتابداران از سرویس اینترنت وای فای به صورت رایگان نیز بهره مند شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار