معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، با تاکید بر لزوم نظارت و کنترل دقیق قیمت‌ها گفت: علیرغم مشکلات، اصلاح اقتصاد کشور با همه توان آغاز شده‌است.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 23 June 2022

به گزارش تابناک قم، محسن امیدیان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم افزود: امروز دولت در شرایط دفاع مقدس قرار گرفته و اقدامات مثبت و مؤثر برای اصلاح اقتصاد کشور را که حقیقتاً بسیار سخت و دشوار بوده را با همه توان آغاز کرده‌است.
وی با بیان اینکه هرچه جلوتر می‌رویم فضا و مسیر شفاف‌تر و انسجام در جامعه هرچه بیشتر به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: امروز همه مردم و مسئولان باید دست در دست یکدیگر داده تا از این شرایط عبور کرده و نتایج مثبت طرح‌های دولت نمایان شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه عدم شفافیت و صداقت دولت گذشته، ذهنیت نامناسبی در جامعه ایجاد کرده‌است، بر ضرورت جلب نظر و اعتماد مردم تأکید کرد و گفت: قطعاً ما به مردم حق می‌دهیم و باید با کارهای عملیاتی و میدانی، این اعتماد را بازگردانیم.
وی با تأکید بر اینکه دولت با کمک رسانه‌ها، افکار عمومی را اقناع کرده و امید و نشاط را به جامعه بازمی‌گرداند، تصریح کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان بازار، باید در کنار دولت و ملت باشند و از ظرفیت آن‌ها برای به حرکت درآوردن چرخ تولید بهره‌مند شویم.
امیدیان همچنین بازرسی و نظارت بر بازار را موردتوجه قرار داد و گفت: این بازرسی‌ها باید به‌صورت مستمر در بازار ادامه داشته باشد و مردم به‌ خوبی حس کنند که دستگاه‌های اجرایی بر اوضاع بازار کنترل و نظارت دقیقی دارند.
وی در پایان مشکلات بخش تولید را در نهایت مشکل دولت و کشور دانست و گفت: همه نهادها و دستگاه‌ها باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات بخش تولید و توزیع استفاده کرده تا آثار و برکات آن را در اقتصاد و معیشت مردم شاهد باشیم.
کارگروه تنظیم بازارقم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد و در این جلسه ضمن بحث و تبادل‌نظر در رابطه با حفظ میزان موجودی و جذب کالاهای اساسی، بر لزوم برخورد با تخلفات واحدهای صنفی و ادامه نظارت‌ها و بازرسی‌ها تأکید شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار