مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای "مدافع سلامت" در منطقه سه شهرداری قم پس از اتمام عملیات عمرانی، به‌زودی به‌صورت رسمی آماده بهره‌برداری و افتتاح است.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 23 June 2022

به گزارش تابناک قم، مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای مدافع سلامت واقع در خیابان امام حسن مجتبی(ع)، بوستان امام حسن مجتبی (ع)، در زمینی به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع با زیربنایی افزون بر ۱۵۰۰ مترمربع و با محوطه‌سازی و باغچه‌سازی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

این مجتمع یکی از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی مناطق هشت‌گانه شهرداری قم بوده و از سال ۹۹ توسط معاونت فنی و عمرانی و اداره کل طراحی شهرداری، مراحل طراحی سازه آن انجام‌شده و در دو فاز عملیات احداث آن صورت گرفته است.

مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه قم ۳۰۰ مترمربع فضای اداری دارد و فضای ورزشی آن نیز شامل سالن چندمنظوره، سالن بدن‌سازی، رختکن و سکوی تماشاچیان است که سالن اصلی آن برای ورزش‌هایی مانند فوتسال، بسکتبال و والیبال طراحی‌شده است.

همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی بکار رفته در این مجموعه فرهنگی ورزشی از نوع سیستم هواساز است که شرایط مطلوب‌تری جهت استفاده مخاطبان و شهروندان به وجود آورده است.

گفتنی است این مجموعه واقع در بلوار شهید دقایقی در شهرک امام حسن (ع) جنب بوستان امام حسن (ع) آماده بهره‌برداری کامل تا قبل از پایان ماه جاری را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار