معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: ذهنیت نامناسبی که در دولت گذشته در جامعه ایجاد شده است، باید با اقدام و عمل مثبت و مؤثر مسؤولان از میان برود.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 23 June 2022

به گزارش تابناک قم، محسن امیدیان عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم گفت: امروز دولت در شرایط دفاع مقدس قرار گرفته و اقدامات مثبت و مؤثر برای اصلاح اقتصاد کشور را که حقیقتا بسیار سخت و دشوار است، با همه توان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هرچه جلوتر می رویم فضا و مسیر شفاف تر و انسجام در جامعه هرچه بیشتر بوجود می آید، خاطرنشان کرد: امروز همه مردم و مسؤولان باید دست در دست یکدیگر بدهند تا از این شرایط عبور کرده و نتایج مثبت طرح های دولت نمایان شود.

معاون اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه عدم شفافیت و صداقت دولت گذشته، ذهنیت نامناسبی در جامعه ایجاد کرده است، بر ضرورت جلب نظر و اعتماد مردم تأکید کرد و گفت: قطعا ما به مردم حق می دهیم و باید با کارهای عملیاتی و میدانی، این اعتماد را باز گردانیم.

وی با بیان اینکه دولت با کمک رسانه ها، افکار عمومی را اقناع کرده و امید و نشاط را به جامعه بازمی گرداند، تصریح کرد: بخش خصوصی و سرمایه گذاران نیز به عنوان یکی از مهمترین ارکان بازار، باید در کنار دولت و ملت باشند و از ظرفیت آنها برای به حرکت درآوردن چرخ تولید بهره مند شویم.

امیدیان همچنین بازرسی و نظارت بر بازار را مورد توجه قرار داد و گفت: این بازرسی ها باید به صورت مستمر در بازار ادامه داشته باشد و مردم به خوبی حس کنند که دستگاههای اجرایی بر اوضاع بازار کنترل و نظارت دقیقی دارند.

وی در پایان مشکلات بخش تولید را در نهایت مشکل دولت و کشور دانست و گفت: همه نهادها و دستگاهها باید از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای حل مشکلات بخش تولید و توزیع استفاده کرده تا آثار و برکات آن را در اقتصاد و معیشت مردم شاهد باشیم.

کارگروه تنظیم بازار استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد و در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در رابطه با حفظ میزان موجودی و جذب کالاهای اساسی، بر لزوم برخورد با تخلفات واحدهای صنفی و ادامه نظارت ها و بازرسی ها تأکید شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار