رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افت کیفیت آب در قم گفت: هم‌اکنون کیفیت آب در برخی محلات و مناطق قم غیرقابل‌تحمل شده است و وضعیت کنونی آب در قم قابل‌مقایسه با سال‌های گذشته نیست.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 21 June 2022

به گزارش تابناک قم، حسین اسلامی در چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به کاهش تخصیص آب سرشاخه‌های رود دز به قم نسبت به سال‌های گذشته،گفت: عدم جابه‌جایی چاه‌های بی‌کیفیت آب و عدم توانایی در جذب کامل سهمیه آب قم از سرشاخه‌های رود دز، انتقادات و سؤالات شورای شهر قم از مسئولان آبفای استان است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به اخذ مجوز ردیف بودجه جهت جمع‌آوری ریل‌های متروکه به همراه خاک‌برداری و جدول‌گذاری، گفت: جمع‌آوری ریل‌های متروکه یکی از مطالبات اساسی مردم قم است.

اسلامی واگذاری یک قطعه زمین به موسسه مکتب القرآن با کاربری آموزشی با مالکیت شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و گفت: این قطعه زمین باید با شروط و تعهدات لازم به موسسه واگذار شود تا در صورت عدم تحقق برآورد‌های اولیه، زمین باز پس گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ۳۱ خردادماه و شهادت دکتر مصطفی چمران،گفت: این استاد شهید به معنای دقیق کلمه استادی در تراز انقلاب بود و در وجود خود تضاد‌های دروغین علم و ایمان، سنت و تجدد و اموری ازاین‌دست را بی‌معنا کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار