حبیبی منش بازیگر سینما:
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه شرایط سخت اقتصادی پیش روی مردم، مشکلات بسیاری را برای آنها به دنبال داشته است، از مسولان خواست با فراهم کردن تسهیلات مناسب، به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار نیازمند باشند.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 21 June 2022

به گزارش تابناک قم، مصطفی حبیبی منش بازیگر سینما و تلویزیون که از خیرین قدیمی کشور نیز به شمار می رود با حضور در جشن بزرگ همبستگی که با هدف جمع آوری جهیزیه برای 110 زوج جوان در هتل ونوس قم برگزار شد طی سخنانی از گذشت و همبستگی در امر کمک رسانی به نیازمندان از سوی مردم قم قدردانی کرد و افزود: در امر کمک به هم نوعان در برهه های مختلف زمانی مردم شهر مقدس قم پیشگام بوده اند و هر ساله نیز شاهد هستیم که این جشن با شکوه به همیت خیریه یا زهرا(س) برگزار می شود.

وی با انتقاد از شرایط سخت اقتصادی که پیش روی مردم قرار گرفته است، تصریح کرد: از مسولان تقاضا داریم که برای حل مشکلات اقتصادی چاره اندیشی جدی داشته باشند، در این شرایط سخت مردم برای کمک به نیازمندان جامعه آستین همت بالا زده اند و ما در این جشن شاهد حضور پرشور خیرین هستیم، ولی باید مسولان نیز با فراهم کردن زیرساخت های لازم بستر حل مشکلات اقتصادی را فراهم کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون ضمن قدردانی از شهروندان قمی و خیرینی که در این مراسم حضور یافتند، خود نیز مبلغ 11 میلیارد ریال کمک نقدی برای تهیه جهیزیه زوج های نیازمند به جشن همبستگی اهدا کرد.

بر اساس این گزارش حبیبی منش تاکنون در فیلم های سینمایی پدرگواردیولا، سلوک، سریال پایخت، سریال خوشنام و فیلم سینمایی سیاه باز حضور یافته و خوش درخشیده است.

مسولان به فکر حل مشکلات اقتصادی باشند

این گزارش حاکی است در این مراسم که با حضور کاظم احمدزاده مجریان نام آشنای صداوسیما، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون و پهلوان محمدرضا طالقانی همراه بود، با مشارکت خیران قمی، اعتبار مورد نیاز برای تهیه بیش از 110 جهیزیه جمع آوری شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار