نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قم در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به ارائه گزارشی از حضور جهادی117 دانشجوی معلم در مدارس پرداختند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 20 June 2022

به گزارش تابناک قم، نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قم طی نشستی با علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش این استان و محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش و معاونان این اداره کل دیدار کرده و به گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست، دانشجویان با اعلام گزارشی از طرح جهاد تربیتی رسام، از ورود ۱۱۷ دانشجوی معلم در مدارس و برگزاری کلاس‌های رفع اشکال برای کمک به دانش آموزان در سطح استان خبر دادند.

همچنین دانشجویان با طرح برخی از مشکلات و نواقص نظام تعلیم و تربیت استان از جمله ساختار گزینش، وضعیت دانشگاه فرهنگیان، کارآمد سازی کارورزی‌ها و همکاری بیشتر آموزش و پرورش با این دانشگاه، خواستار بهبود کمی و کیفی وضعیت دانشگاه فرهنگیان استان قم شدند.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با تایید طرح جهاد تربیتی رسام، عنوان کرد: از دانشجویان خواستاریم که با قوت بیشتر برای تابستان در برنامه‌های تربیتی استان کمک کنند.

رحیمی با بیان اینکه سال‌های آینده‌ انقلاب اسلامی به نوع عملکرد امروز ما نسبت به دانشگاه فرهنگیان بستگی دارد، اظهار کرد: نه تنها پاشنه آشیل آموزش و پروش بلکه پاشنه آشیل نظام امروز، دانشگاه تربیت معلم است و مسئولان باید برای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه تلاش کنند.  

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز به انتصاب جدید صحرایی به‌عنوان ریاست دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش‌های ایشان، کمک بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور و مجموعه فرهنگیان جوان بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در این دانشگاه باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار