رئیس شورای اسلامی استان قم با تأکید بر توانمندی علمی و اجرای اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: دو کمیته مناطق کم برخوردار و بانوان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم برای نخستین بار در کشور تشکیل‌شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 20 June 2022

به گزارش تابناک قم، ماشاالله سعادتمند در دیدار با پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و هیئت همراه به ظرفیت‌های شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: شورای شهر قم بسیار تخصصی بوده و تجربیات ارزنده‌ای را طی این ۶ دوره کسب کرده‌اند و شاهد ارتباط خوبی بین شورای شهر و شهرداری قم هستیم و کمترین تنش بین این دو نهاد وجود دارد.

وی تشکیل مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم را موردتوجه قرار داد و افزود: در این مرکز موضوعات خوبی در حال پیگیری بوده و تشکیل دو کمیته مناطق کم برخوردار و کمیته بانوان و خانواده از دیگر دستاوردهای دیگر شورا بوده که تعاملات خوبی با سایر دستگاه‌های اجرایی در شهر دارند.

رئیس شورای اسلامی استان قم، اعضای شورای شهر قم را افرادی ارزشی و توانمند خواند و تأکید کرد: اعضای شورای شهر قم باسابقه علمی و اجرایی و تعاملی که با اعضا سه قوه دارند، توانسته‌اند بسیاری از مشکلات را حل کرده و نسبت به سایر استان‌ها کمترین مشکل و چالش را داشته باشند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار