مدیر عامل شرکت ابفای استان قم: با تخصیص اعتبار لازم و انتقال آب از شهر قم مشکل کم آبی در روستا‌های مناطق مرکزی استان قم تا ۳ ماه آینده رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 19 June 2022

به گزاش تابناک قم، محمدرضا بختیاری در حاشیه مراسم کلنگ زنی انتقال آب به روستا‌های منطقه قنوات گفت: خط انتقال آب از شهر قم به روستا‌های قنوات به طول ۱۱ کیلومتر است و قرار است با اعتبار ۴۲ میلیارد تومانی در مدت ۳ ماه به بهره برداری برسد.

وی در خصوص طرح انتقال آب به روستا‌های قمرود و طرح قیام نیز گفت: این دو پروژه نیز در دست اقدام است و در اواخر تیر ماه یا اوایل مرداد ماه آب با کیفیت به روستا‌های این منطقه خواهد رسید

بختیاری ادامه داد: برای این دو طرح نیز حدود سه و نیم کیلومتر لوله گذاری در دست اقدام است و با این کار مشکل کم آبی ۳۰ روستای منطقه قمرود حل می‌شود.

همچنین نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص علل تاخیر انتقال آب به روستا‌های منطقه قمرود گفت: قرار بود که تخصیص اعتبار از سوی نمایندگان مجلس و شرکت شهرک‌های صنعتی قم انجام شود که با تامین نشدن اعتبار از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی طرح با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: در دولت جدید با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و قول‌های داده شده امیدواریم که با همت شرکت آبفا مشکلی از نظر تامین آب برای روستا‌های استان تا تابستان سال آینده نداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار