رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: طی نشستی با حضور جمعی از مسئولان استان و نمایندگان زائران پاکستانی فرآیند میزبانی از ورود زائران به ایران تا ورود به شهر قم و مدت زمانی که در این شهر اقامت دارند مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 18 June 2022

به گزارش تاناک قم، کمال ثریا اردکانی اظهار کرد: به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت جلسه بررسی مشکلات و مسائل زائران اردو زبان در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی افزود: این نشست با حضور صادق بیطرفان قمی مدیر هماهنگی های فرهنگی امور زائرین استانداری قم و جمعی از نمایندگان زائران پاکستانی برگزار و فرایند میزبانی از زمان ورود زائران پاکستانی از مرزها تا ورود به شهر مقدس قم و مدت زمانی که زائران در این شهر اقامت دارند مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در این نشست از برخی مدیران کاروان های اردو زبان تقدیر به عمل آمد و مقرر شد که از این پس هماهنگی‌های بیشتری به منظور میزبانی شایسته از زائران پاکستانی با حرم مطهر و استانداری قم صورت بگیرد.

وی گفت: این نشست به میزبانی اداره امور بین الملل حرم مطهر در مقبره مستوفی الممالک واقع در صحن امام هادی (ع) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار