امام جمعه قم تبعیت از منویات و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب را راه گشای حل مشکلات کشور دانست.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 18 June 2022

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به مشکلات ساختاری و قدیمی اقتصاد ایران گفت: تبعیت از منویات رهبر انقلاب اسلامی، راه گشای حل مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی است.

خطیب جمعه قم به استقبال گسترده مردم از سرود "سلام فرمانده" اشاره کرد و افزود: این سرود، نشاندهنده عشق مردم به اسلام، امام زمان (عج) و علاقه به حکومت عدل مهدوی است که امروز به خوبی در بین نوجوانان و جوانان، این دلدادگی موج می‌زند.

وی تصریح کرد: مردم ایران به چند فرومایه در خارج از کشور که در دامن شیاطین هستند؛ اجازه نخواهند داد که دین زدایی از انقلاب و ایران را انجام دهند.

خطیب جمعه قم تاکید کرد: اگر امروز مشکلاتی وجود دارد و مردم از مسائل اقتصادی رنج می‌برند و اگر انتقادی از مسئولی وجود دارد؛ همه برای کارآمدی نظام اسلامی و رفع مشکلات و بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی است.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدام نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی تشکر کرد و این عملیات را باعث افزایش اعتماد مردم عنوان کرد.

خطیب جمعه قم با اشاره به هفته جهاد کشاورزی بر ضرورت برنامه ریزی و نظارت در کشت محصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود: زیبنده کشورمان نیست که کشاورزان محصولی کشت کنند که بازار نداشته باشد و مجبور باشند آن محصول را معدوم کنند و در سال بعد آن محصول کشت نشود و کشور مجبور به واردات شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار