در سفر رییس قوه قضاییه به قم ؛
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس دستگاه قضا امروز،۲۶ خرداد ۱۴۰۱، در هفتمین سفر استانی خود همراه با چند تن از مقامات قضایی وارد شهر قم شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 16 June 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس دستگاه قضا امروز و به دنبال سفر های استانی خود در راس یک هیئت قضایی وارد شهر قم شد.

 دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به استان قم است.

رییس قوه قضاییه مرقد شریف حضرت معصومه(س) را زیارت کرد

از زیارت حرم حضرت معصومه(س) تا دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیان /اژه ای: قم دارای حریمی ویژه است

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در آغاز سفر خود ابتدا به زیارت حرم حضرت معصومه (س) رفته و مورد استقبال آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین سایر مقام های استانی قرار گرفت.

رئیس دستگاه قضا با تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه دیدار کرد

از زیارت حرم حضرت معصومه(س) تا دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیان /اژه ای: قم دارای حریمی ویژه است

 حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت این آستان که در حرم مطهر برگزار شد اظهار کرد: توفیقی حاصل شده که ضمن زیارت حضرت معصومه (س) امروز و فردا کارهایی که در استان قم جریان دارد را تا جایی که مقدور است از نزدیک بررسی کنیم.

دیدار با قضات و کارکنان دستگاه های قضایی استان قم

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه های قضایی استان قم، بیان کرد: مسوولان و کارکنان قضایی برغم تمام مشکلات، فعالیت پرفشاری را دنبال می کنند و امروز امید مردم به قوه قضاییه بیش از گذشته شده است.

وی با تاکید بر کمبود نیروی انسانی در بخش های مختلف قضایی، تصریح کرد: راه حل اساسی رفع مشکلات قضایی در سطح کشور؛ کاهش ورودی پرونده های قضایی است.

رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قم چندسال گذشته بدلیل موقعیت مواصلاتی خود بارانداز موادمخدر در کشور بود که با تلاش های مسوولان قضایی و برخوردهای قاطعانه این استان هم اکنون این وضعیت مدیریت شده است.

دیدار با جمعی از تولیدکنندگان استان قم

از زیارت حرم حضرت معصومه(س) تا دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیان /اژه ای: قم دارای حریمی ویژه است

غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار با شماری از تولیدکنندگان کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان استان قم، با بیان اینکه تولید مساله مهم کشور است، افزود: اولویت رونق و جهش تولید در کشور بیشتر از سایر مسائل است و معضلات این بخش بدون همراهی همه دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه شعار باید تبدیل به شعور شود، عنوان کرد: ما نباید فقط شعار دهیم بلکه باید شعار خود را تبدیل به عمل و فعل کنیم، اگر می‌توانیم کاری را انجام دهیم باید وارد میدان شده و با توجه به جوانب امر به سمت هدف حرکت کنیم.

دیدار مردمی و رسیدگی به در خواست های مردم توسط رئیس قوه قضائیه

رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از اقدامات سفر خود با مردم دیدار و به شکایات و در خواست های آنان رسیدگی کرد. همچنین همشهریان گرامی می توانند در خواست های مکتوب خود را از طریق صندوق های دریافت درخواست به اطلاع رئیس  دستگاه قضا رسانند.

حمیدرضا جعفرزاده

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار