مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان قم آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 19 May 2022

به گزارش تابناک قم، محمد صادقی در مراسم اجرایی ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان قم گفت: به دلیل مهاجر پذیر بودن و تراکم جمعیت شهر قم، سیاست توسعه زیرساخت‌های حوزه راه و مسکن در شهر‌های استان قم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: امید است با اجرای این سیاست و تسهیل سکونت و معیشت، شاهد توسعه مهاجرت‌به این شهر‌های استان قم باشیم.

صادقی گفت: اراضی مطلوب برای ساخت مسکن در شهر‌های کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان قم شامل کهک، دستجرد و قنوات شناسایی و برای احداث ۱۷۰ واحد مسکونی تأمین شده است.

او گفت: در شهر کهک ۱۰۰ واحد، در شهر جعفریه ۱۰ واحد و در شهر قنوات ۶۰ واحد احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه این واحد‌ها در طول سه سال احداث می‌شود گفت: تلاش می‌شود که ساخت این واحد‌ها با کیفیت مناسب و رعایت‌های مقررات ملی ساختمان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار