گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی شهر قم با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی استان قم انجام شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 15 May 2022

به گزارش تابناک قم، گشت مشترک نظارت و بازرسی از نانواایی های استان امروز با حضور نمایندگان استانداری، معاون دادستان، تعزیرات حکومتی و غله جهت بازرسی از نانوایی های متخلف که گزارش آنها به سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 اعلام شده بود انجام شد.

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان قم در این ارتباط گفت: در این طرح همه روزه ازنانوایی ها و مراکز توزیع اقلام ضروری سبد خانوار بازدید می شود.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده امروز از 5 واحد نانوایی بازدید بعمل آمد و شکایات و تخلفات این واحدها از قبیل تعطیلی و کم فروشی بررسی و برابر قانون  با آنان برخورد و مقرر گردید در صورت تکرار تخلفات، برخورد قانونی با آنها و تعطیلی واحد در دستور کار قرار بگیرد. 

ریاضی افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته نیز در کم کاری و تعطیلی  و کم فروشی بوده است.

همچنین، معاون دادستان قم نیز در این باره گفت : با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت های نظارتی از همه واحدهای صنفی و تولیدی به صورت ویژه و مستمر در نوبت صبح و عصر انجام می شود و دادستانی برخورد جدی و قاطع با تخلفات را در دستور کار قرار داده است .

مسلم خانی بر عزم جزم این نهاد در حمایت از حقوق شهروندان و مبارزه با تخلفات صنفی خبر داد و اظهار داشت: نظارت بر اقلام پرمصرف در سبد کالای خانوار مهمترین اولویت اجرای طرح های نظارتی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار