در همایش خیران و حامیان سلامت قم از شهردار قم به عنوان حامی سلامت قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 14 May 2022

به گزارش تابناک قم، در آیین تجلیل از خیرین و حامیان سلامت استان با حضور نمایندگان قم مجلس شورای اسلامی  امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری که به مناسبت هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار گردید از همت والای خیران و حامیان نظام سلامت به خصوص از سید مرتضی سقائیان نژاد ،شهردار قم با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

متن تقدیرنامه به این شرح است: لطف و احسان در حق مردم، سنت حسنه‌ای است که از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای ما به یادگار مانده است و اهمیت و جایگاه این فریضه نیکو از آن رو است که اختیار و اراده انسانی با قصد و نیت الهی در هم آمیخته تا رضایت آفریدگار و خلقش را موجب گردد.

بی گمان احسان و نیکوکاری، خاصه انسان‌هایی است که در مسیر هدایت قرار گرفته، کمال را از خداوند می‌جویند و دست نیاز و یاری کسانی که به سوی ایشان دراز شده است را به گرمی می‌فشارند و امید را در دلشان زنده نگه می‌دارند.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم به مصداق آیه شریفه” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” به عنوان اسوه سخاوت و مناعت، این اقدامات ارزشمند و انسان دوستانه جنابعالی در حوزه سلامت را صمیمانه ارج نهاده و از درگاه خداوند منان قبول این خدمت عظیم و دوام توفیق انجام امور خیریه را برایتان مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار