استاندار قم گفت:با محتکران و کسانی که امنیت غذایی شهروندان را هدف گرفته اند برابر قانون و با شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 12 May 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی به همراه حاجی رضا، رئیس جهادکشاورزی قم در بازدید از انبار یکی از فروشگاه‌های سطح شهر قم که به منظور بررسی وضعیت اقلام اساسی انجام شد، از اختصاص سهمیه کالا‌های اساسی به استان‌ها خبر داد و گفت:در چند روز اخیر از نظر جو روانی در بحث مردمی شدن یارانه‌ها، التهاب در زمینه کالای اساسی به وجود آمد که بخشی از آن فضا سازی بود و در حال حاضر در زمینه امنیت غذایی مشکلی نداریم.

استاندار در ادامه با تاکید بر تشدید نظارت و کنترل کالا‌های اساسی گفت:با محتکران و کسانی که امنیت غذایی شهروندان را نشان می‌روند برابر قانون و با شدت برخورد خواهد شد.

حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی هم در این بازدید گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها مجموعه جهادکشاورزی استان درحوزه تامین اقلام اساسی فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام داده است.

وی گفت: اولویت فعالیت ما در محور تامین اقلام اساسی است و در شرایط فعلی در زمینه تامین مرغ و تخم مرغ گندم شکر و برنج وضعیت ذخایر راهبردی استان خوب است.

حاجی رضا گفت:در روز‌های گذشته در زمینه روغن دغدغه داشتیم که در قالب تفاهم دولت با کارخانه‌ها و انجمن روغن با ورود این کالای اساسی به استان به حالت پایدار خواهیم رسید.

رئیس جهادکشاورزی در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری مردم با تیم مدیریتی استان گفت:در روز‌های آینده با پیگیری‌ها روند بهتری در زمینه تامین کالا‌های اساسی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار