یکی از مراجع تقلید گفت: کار بسیج سازندگی خدمت به مردم است و این بسیار ارزشمند است چرا که مهمترین عبادت پروردگار خدمت به مردم است.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 10 May 2022

آیت الله نوری همدانی در دیدار مسئول بسیج سازندگی کشور:
کار بسیج سازندگی بسیار مهم و با فضیلت است

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: شکر خدا به برکت انقلاب اسلامی امروزه تا روستا‌های ما از خدمات اسفالت، راهسازی، آب، برق و گاز بهره‌مند هستند.

آیت الله نوری همدانی افزود: در این انقلاب اصل مردم هستند و خدمت به این مردم بدون شک عبادت است چرا که طبق آیه قران هرکسی به مردم منفعت برساند از دیگران نزد خداوند محبوب‌تر است.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: کار بسیج سازندگی خدمت به مردم است و این بسیار ارزشمند است چرا که مهمترین عبادت پروردگار خدمت به مردم است.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: با یستی با کمال اشتیاق به مردم خدمت کنید و بدانید که اگر روزی خسته بشوید این توفیق نصیب کس دیگری خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: کار بسیج سازندگی بسیار مهم و با فضیلت است و هر قدمی که در این راه برداشته شود اجری عظیم دارد.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی با دستور رهبر انقلاب در حمایت از جریان جهادی تشکیل شد و این سازمان در بسیج دنبال شد تا دستخوش تغییرات در دولت‌ها نشود.

وی ادامه داد: در سازمان بسیج سازندگی انسان‌های بصیر، انقلابی و جهادی حضور دارند و منویات رهبر انقلاب اسلامی را با رفتار‌های جهادگرانه معنا می‌کنند.

زهرایی افزود:امروز ۴۲ هزار گروه جهادی ثبت شده فعال در کشور از اقشار مختلف داریم که در حوزه‌های متنوع خدمت می‌کنند، در قم نیز یک کار بی نظیر از گروه‌های جهادی طلاب صورت گرفت و عسل دادن فوتی کرونایی بود.

وی گفت: رویکرد دولت رویکرد بسیار خوبی است و در موضوع آبرسانی روستا‌ها این کار با مشارکت دولت و بسیج سازندگی در حال اجراست.

زهرایی ادامه داد: گروه‌های جهادی به عنوان خادمین مردم و فرزندان ولایت با افتخار و بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت میکنند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۳ هزار نفر در قالب ۱۴ هزار گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در رزمایش جهادگران فاطمی در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

زهرایی در پایان گفت: با الگو گیری از شهید سلیمانی که جبهه مقاومت را ایجاد و به دنیا صادر کرد ما نیز باید جبهه خدمت رسانی را جهانی کنیم و در بلاد اسلامی خدمت رسانی کنیم.

در این دیدار سردار موحد فرمانده و حجت الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قم نیز حضور داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار