تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه رفتار بسیج سازندگی باید برخاسته از سبک زندگی قرآنی باشد، گفت: بسیج سازندگی یک فعالیت عام‌المنفعه است و همان‌طور که رحمانیت خدا همه چیز را در بر گرفته، باید خدمت رسانی بسیج سازندگی نیز همه مردم را در برگیرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 10 May 2022

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، برنامه‌های این سازمان را باعث افتخار و عزت نظام دانست و افزود: در فعالیت ها اگر نگاه‌ ما به قله باشد، توان، امید، گستره و صحت کار ما بالا می‌رود و از سهل انگاری و سهل‌اندیشی مصون می‌مانیم و از ناملایمات مایوس نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه نگاه به قله انسان را امیدوار می‌کند، اضافه کرد: نگاه به قله باعث رسیدن به اوج اهداف تعریف شده می‌شود و همت انسان را بلند می‌کند و چشم و گوش را به روی حواشی و کارشکنی‌ها می‌بندد و انسان از کنار بسیاری از ناملایمات با کرامت عبور می‌کند.

ولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان این‌که در اوج قله انقلاب امام زمان(عج) ایستاده‌اند، گفت: بسیج سازندگی باید به گونه‌ای رفتار کند که کارهایش تاییدکننده اهداف و آرمان‌های بلندش و رفتار و اعمالش شاهد بر درستی موضع گیری‌ها و آرمان‌هایش باشد.

سعیدی با تاکید بر اینکه هرچه بسیج از پول و سمت فاصله بگیرد بهتر است، گفت: باید از کنار حرف و حدیث هایی که برخی افراد می زنند با کرامت عبور کرد و بدانید که اعمال ما در ذیل خدمت به حضرت ولی عصر(عج) است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار