رئیس هیات کشتی استان قم از قهرمانی روح‌الله نعمتیان و اسلام شکوهی‌راد کشتی‌گیران موفق قم در پیکارهای لیگ کشتی آلیش کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 25 January 2022

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی اظهار کرد: نعمتیان و شکوهی‌راد با انگیزه بسیار بالا در مسابقات لیگ کشتی آلیش کشور به میدان رفتند و و قهرمان شدند، در حالی که نخستین دوره این لیگ با عنوان گرامیداشت شهید ورزشکار جواد حاجی‌خداکرم با شرکت هشت تیم در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با شرکت ۹۱ کشتی‌گیر آلیش‌کار در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که در گروه نخست تیم‌های هیات کشتی تهران، تات خراسان‌شمالی، بازرگانی خزر چوگان و منتخب مهاجرین افغان به میدان رفتند و در گروه دوم تیم‌های زعفران اقنوم خراسان، گلدن هاوس مازندران، فراغی گلستان و سردا شهید جواد حاجی خداکرم حضور داشتند.

رئیس هیات کشتی استان قم در ادامه از حضور مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در قم خبر داد و افزود: تورج کفایی مربی اسبق تیم‌های ملی کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان ایران به دعوت این هیات و با هدف آموزش کشتی‌گیران تیم‌های منتخب رده‌های سنی پایه در قم فعالیت خواهد کرد.

وی ابراز کرد: محل و زمان برگزاری این کلاس‌ها سالن کشتی زنده‌یاد سلطانی‌نژاد و هر پنجشنبه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت 15 تا ۱۷ خواهد بود و امیدوارم از این فرصت برای رونق بیش از پیش کشتی قم به خوبی بهره‌برداری کرده و آینده خوبی را برای کشتی‌گیران آزادکار رقم بزنیم.

علیایی در ادامه به حضور فرنگی‌کاران جوان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها در سالن شهدای هفتم‌تیر به انجام رسید و تیم قم با ترکیب محمدمهدی جواهری، حسن آهنگر، مهیار چراغی، محمد جانقلی، امیرحسین رازگردانی، نیما صادقی، ابوالفضل محبی، محمدامین جبالی‌فر، علی محمدی، امیر عبدی، آرمین قره‌صوفی، سیدمحمدحسن جلالی، علیرضا عزیزی، محمدجواد اوشی، علیرضا رمضانی، محمدصادق عبدالهی، علیرضا عزیزی و شاهرخ میکائیلی به میدان رفت و ‎سرمربیگری تیم را مهدی علیزاده پورنیا انجام داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار