مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: ارائه اجباری برخی خدمات پُستی و یا سایر خدمات دستگاه­‌های اجرایی در تمام دفاتر پیشخوان استان قم ممنوع می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 24 January 2022

به گزارش تابناک قم، جواد غلامپور درجلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: دفاتر پیشخوان صرفا مجاز به اطلاع رسانی خدمات نوین و باارزش افزوده پستی بوده و ارباب رجوع در انتخاب نوع خدمات مخیر هستند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: جمع­‌آوری مرسوله‌های پُستی از دفاتر پیشخوان از وظایف اداره‌کل پُست استان بوده و کمبود خودرو و مشکل جمع­‌آوری مرسوله‌های پُستی در اسرع وقت مرتفع شود.

قم دارای ۷۶ دفتر پیشخوان است که ۳۵۲ خدمت ۲۶ دستگاه اجرایی دولتی و شرکت غیردولتی این استان را ارایه می‌دهند.

غلام پور همچنین از رسیدگی به تخلف چهار دفتر پیشخوان خدمات دولت استان و لغو پروانه دو دفتر خبر داد.

وی گفت: دفاتر مورد نظر ابلاغیه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را رعایت نکرده بودند.

غلام پور گفت: با درخواست راه‌اندازی مجدد دو دفتر که بدون رعایت ضوابط غیرفعال و تعطیل بودند مخالفت شد و اعضا نیز تصمیم به لغو پروانه این دو دفتر گرفتند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به بازرسی مستمر دفاتر پیشخوان به صورت دوره‌ای و منظم گفت: با توجه به ابلاغ اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی، دارندگان پروانه دفاتر وظیفه دارند، تمام شرایط و ضوابط مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخلف، تعلیق خدمات، جریمه مالی متناسب با تخلف، پلمب دفتر و در نهایت لغو پروانه در انتظار متخلفان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار