حجت الاسلام و المسلمین خطیب ,وزیر اطلاعات در جمع نمایندگان طلاب و فضلای قم : امروز همُّ و غمِّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 20 January 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین خطیب، وزیر اطلاعات در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن جلسات جامعه مدرسین قم برگزار شد، گفت: این دولت وارث مشکلاتی است که از گذشته به ارث رسیده و در کنار آن، دشمنی‌های آمریکا، اسرائیل و ... فشار‌های مضاعفی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرده که دولت تمام تلاش و همت خود را بکار خواهد گرفت تا مشکلات مردم حل شود.

وی ادامه داد: دشمن در افغانستان، عراق، سوریه و ... وارد شده و فتنه‌ای مثل داعش را راه انداخت تا به ایران آسیب برساند و تمام امکانات و توانمندی‌های خود را بسیج کرده اند تا فشار حداکثری را وارد کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز، «دشمنیِ دشمن» و «فتنه گری فتنه گران داخلی» دست به دست هم داده تا برای مردم هزینه‌هایی را ایجاد کنند؛ اما با راهبری‌های مقام معظم رهبری، تلاش‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی، موقعیتی برای کشور فراهم شده که در منطقه و دنیا بی نظیر است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی، مردم ما هستند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند؛ اما مطالبه گر هم هستند و باید برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار ما این است که نیرو‌های مسلح ما دارای اقتداری هستند که این اقتدار، حرف اول را در منطقه زده و کسی نمی‌تواند گوشه چشمی نسبت به این سرزمین داشته باشد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرأت اقدام علیه منافع آمریکا را نداشت؛ اما ایران اسلامی هیمنه آنان را درهم شکست.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: محور مقاومت پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی ایران است و محورمقاومت، رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه با ذلت روبرو کرده است.

وی اضافه کرد: از دیگر مؤلفه‌های قدرت بزرگ در کشور، سرکار آمدن دولت انقلابی، ولایی و جهادی است که شبانه روز در حال خدمت رسانی می‌باشد تا از مشکلات مردم بکاهد.

وزیر اطلاعات گفت: امروز همُّ و غمِّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین‌تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: امروز در فروش نفت و تأمین ارز با همه تحریم‌های بانکی به لطف الهی و همت مسئولان و همراهی مردم، موفقیت‌های خوبی به دست آورده ایم.

وی تصریح کرد: اختلاف نظر لازمه یک دولت پویاست؛ اما رئیس دولت، نظر واحد را اعلام خواهد کرد تا شاهد روند ثابت در تصمیمات کشوری باشیم.

وزیر اطلاعات گفت: بهبود روابط با کشور‌های منطقه و دنیا از برنامه‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است و بدنبال گسترش روابط و بهبود وضعیت در موضوعات گوناگون هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب درخصوص مذاکرات وین تصریح کرد: خوشبختانه هیأت ایرانی در وین با عزت حضور داشته و از حقوق ملت دفاع می‌کند.

وی یادآور شد: هماهنگی و وحدت خوبی میان سران قوا، دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی وجود دارد و دشمن در تلاش است تا خدشه‌ای به این وحدت و تعامل وارد نماید.

وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: این سفر ارزشمند و راهبردی، موقعیت‌های بهتری را برای جمهوری اسلامی فراهم خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: انتظاری که رهبری معظم انقلاب، دولت و مردم از حوزه‌های علمیه دارند، جهاد تبیینی و روشنگری و مقابله با جنگ‌های ترکیبی و ادراکی است که دشمنان علیه ملت تدارک دیده اند.

وزیر اطلاعات گفت: هم افزایی و وحدتی که امروز در مجموعه جامعه اطلاعاتی بوجود آمده است، باعث ناامیدی دشمنان، معاندین و فتنه گران وخشنودی مسئولین نظام و مردم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار