کمیته امداد استان قم و مسجد مقدس جمکران به منظور بهره مندی از امکانات طرفین برای ترویج فرهنگ مهدوی و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به محرومان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 19 January 2022

به گزارش تابناک قم، با امضای این تفاهم نامه دو نهاد با بهره مندی و هم افزایی ظرفیت هـا و امکانـات مـادی و معنـوی موجـود، برای ترویج فرهنگ نیکوکاری و توسعه مشارکت‌های مردمی با هدف توسعـه عدالت اجتماعی و ترویج فرهنگ مهدوی گام برخواهند داشت.

در این تفاهم نامه که به امضای مشترک دکتر محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم و محمد کاظم پور امینی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران رسیده است نیازمندان معرفی شده از سوی کمیته امداد قم از خدمات دارالشفای مسجد بهره مند خواهند شد.

این تفاهم نامه با موضوع ترویج فرهنگ مهدوی بوسیله خدمت به مستضعفان و مددجویان کمیته امداد و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران به مدت دو سال شمسی ایجاد گردید.

همچنین مسجد مقدس جمکران متعهد شده است تا فضای مناسبی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد در اختیار این نهاد قرار دهد.

 برگزاری دوره های اردوئی آنلاین و پخش برای مددجویان تحت حمایت امداد امام(ره) در استان های مختلف و ایجاد مرکز نیکوکاری در این مسجد مقدس نیز بخشی از تعهدات کمیته امداد استان قم است که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

یکی از مهمترین تعهدات طرفین در این تفاهم نامه نصب صندوق‌های صدقات کمیته امداد در اطراف مسجد جمکران برای ذبح قربانی و توزیع آن در بین مددجویان این نهاد است.

طی این تفاهم نامه مسجد مقدس جمکران میزبان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برای برگزاری دوره های آموزشی معارف مهدوی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار