جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: مهم‌ترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی است و نتیجه نهایی آن پیشرفت و استحکام داخلی کشور می‌شود به همین علت است که مستکبرین عالم از راه‌ها و نقشه‌های مختلف به‌دنبال کم‌رنگ کردن اراده‌ها و تضعیف روحیه‌ها، بخصوص در نسل جوان است.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 19 January 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) بمناسبت روز غزه در جمع خبرنگاران گفت : امروز روز غزه است؛ نماد ایستادگی و مقاومت. باریکه‌ای که در شدیدترین محاصره، ۲۲ روز مقاومت کرد و ثمره‌اش شد عزت و آبرو برای مردمان‌ مقاومش. 

کبیری پور افزود: جریانات و حوادث تاریخی نشان داده که همواره هزینه سازش بیشتر از مقاومت بوده است. مثال‌های بارز این ادعا عبارت از حادثه بوسنی، قرارداد ترکمنچای، سقوط لیبی و قزافی و برجام است‌.

جانشین سپاه قم در ادامه اظهار داشت: مهم‌ترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی است و نتیجه نهایی آن می‌شود پیشرفت و استحکام داخلی کشور. بر همین اساس است که مستکبرین عالم از راه‌ها و نقشه‌های مختلف بدنبال کم‌رنگ کردن اراده‌ها و تضعیف روحیه‌ها، بخصوص در نسل جوان است. ملتی که اراده‌ی ایستادگی و مقاومت ندارد، لاجرم در زیر دست و پای دشمنانش، حیات خفت بار خود را جستجو خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر دشمنان خارجی، همیشه بوده‌اند افراد حقیری که بدلیل پستی و فرومایگی خود، دنبال وابستگی همه‌جانبه به صاحبان زر و زور در عالم بوده‌اند و این‌ها چه بدانند و چه ندانند، در زمین ظالمان و ستمگران به بازی گرفته شده‌اند. 

کبیری ادامه داد: این نکته دقیق را حضرت آقا به این شکل بیان فرموده‌اند: " هر حرکتی که منجر به این بشود که نسل جوان احساس کند باید از صحنه‌ی مقاومت کناره بگیرد، این حرکت، باواسطه یا بی واسطه، مربوط به آمریکا و نظام استکباری است؛ این یک معیار کلی است." 

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم در پایان تاکید کرد : امروز بر همه‌ی ما تکلیف است که با الگو گیری از قله‌ها و نمادهای مقاومت، همچون سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، جوانان و نوجوانان را در مسیر مقاومت و ایستادگی، تقویت و آگاه سازیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار