تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم بعد از قهرمانی سال 1399 لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقام نایب‌قهرمانی فصل 1400 این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 19 January 2022

به گزارش تابناک قم، بدمینتون قم که از سال 1399 بعد از یک دهه دوری از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به سطح لیگ برتر بازگشته، در عرض دو سال موفق به ثبت دو موفقیت و دستاورد بزرگ در کارنامه ورزش قم شد، ابتدا قهرمانی فصل 1399 و سپس نایب‌قهرمانی فصل 1400.

این تیم با هدایت محمدرضا مطیع و برخورداری از بازیکنان شاخص و نامی بدمینتون کشور نظیر محمد پایروند، امیر قاسمی، مهران شهبازی، صدرا صادقی، مسعود پیروزی، شادمهر حیدری، بازیکنان جوانی همانند محسن معصومی و همچنین استعدادهای بدمینتون قم مانند رضا جانقربان و محمدمعین خاکی در فصل 1400 روی سکوی نایب‌قهرمانی ایران ایستاد.

تیمی که با مدیریت مهدی فرجی و سرپرستی مهدی خرم، یکی از چهره‌های شاخص بدمینتون قم به نام محسن صادقیان را نیز به عنوان مربی در کادر خود داشت، با کسب یازدهمین برد این فصل سرانجام روی سکوی دوم لیگ برتر ایستاد و در تالار فرهمند موحد قم جشن نایب‌قهرمانی گرفت.

 تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در چهاردهمین و آخرین هفته رقابت‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگاه‌های کشور در خانه میزبان تیم پروتئین ۹۹ البرز بود و در نهایت 4 بر ۱ حریف خود را شکست داد تا با رقم زدن یازدهمین پیروزی این فصل، در مجموع با ۱۱ برد و ۳ باخت بعد از تیم شهرداری شهر بابک عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کند.

اتفاق ویژه در کارنامه تیم رعد پدافند هوایی قم این است که قمی‌ها در دور برگشت هفت هفته متوالی موفق به شکست حریفان خود شدند و حتی تیم قهرمان یعنی شهرداری شهر بابک را در قم شکست دادند، تیمی که مهمترین اتفاقات بدمینتون قم را رقم زده و امیدوار است که در لیگ آینده قدرتمندتر برای قهرمانی گام به میدان بگذارد.

نتایج رویارویی رعد قم با پروتئین البرز:

انفرادی اول: محمد پایروند (رعد قم) ۲ – ایمان معمارپور (پروتئین ۹۹ البرز) صفر

انفرادی دوم: رضا جانقربان (رعد قم) صفر – ارشیا عمل کننده (پروتئین ۹۹ البرز) ۲

دو نفره اول: محمد پایروند و مهران شهبازی (رعد قم) ۲ – ارشیا عمل کننده و میکائیل مرئی (پروتئین ۹۹ البرز) صفر

دو نفره دوم: محسن معصومی و محمدمعین خاکی (رعد قم) ۲ – فرزین رستمی و محمدصادق سعادت (پروتئین ۹۹ البرز) صفر

انفرادی سوم: مهران شهبازی (رعد قم) ۲ – میکائیل مرئی (پروتئین ۹۹ البرز) ۱

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار