مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از کشف محموله قاچاق از یک خودرو و جریمه آن به مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در محور قم-اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 19 January 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی در همین رابطه، بیان کرد: ماموران کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اراک ـ قم به یک دستگاه خودروی وانت ال نود مشکوک شدند که پس از توقیف و بازرسی از این خودرو، مقادیر قابل توجهی پوشاک به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، با احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک لازن، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته است.

وی اضافه کرد: متهم علاوه بر ضبط محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، در مجموع به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

 وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون کلیه محموله مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان می شود.

گزارش به ارزش ریالی این محموله اشاره نکرده است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار