استاندار قم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: پیش از تامین آب، برق، گاز و زیرساخت‌های مورد نیاز نباید مجوزی برای واحد‌های صنعتی صادر شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 18 January 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، در سی و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری با بیان اینکه نباید پیش از تامین زیر ساخت های لازم مجوزی برای واحدهای صنعتی صادر شود، گفت: در بسیاری از واحدها، مناطق، ناحیه‌ها و حتی شهرک‌های صنعتی استان شاهد کمبود‌ها و مشکلاتی از قبیل آب، برق و گاز هستیم در صورتی که این نیاز‌های زیر ساختی است و باید پیش از صدور مجوز رفع می‌شد.

وی گفت: نباید با اعطای مجوز بدون آنکه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسانی پشتیبانی لازم را انجام بدهند مردم، صنعتگران و تولید کننده را دچار مشکل کرد.

شاهچراغی با بیان اینکه صرف اعطای مجوز ساخت و فعالیت در اولویت استان نیست، گفت: مجوز فعالیت واحدهای صنعتی باید به موقع، پس از طی مراحل و صرفاً در زمانی که زیرساخت‌های لازم فراهم شد، صادر گردد.

در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکل برق در یک واحد صنعتی و مشکل تسهیلات در یک واحد تولید بررسی شد.

امروز همچنین اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور در پارک علم و فناوری از تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان استان بازدید و از نزدیک مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار