تکواندوکار جوان و آینده‌دار استان قم از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو به عنوان بهترین مبارز هفته نخست لیگ باشگاه‌های کشور معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 18 January 2022

به گزارش تابناک قم، کامران کاظمی تکواندوکار استان قم که در ترکیب تیم تیم لوازم خانگی کن با حریفان حاضر در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور جام نقش جهان رقابت می‌کند، در پایان هفته نخست به عنوان بهترین مبارز معرفی شد.

این هفته رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در سی و یکمین دوره بازی‌های تابستانی دانشجویان جهان نیز در فدراسیون تکواندو برگزار شد و برای نخستین بار پنج داور از هیات تکواندو قم شامل عبدالله بینایی، مهدی توتون‌کار، علیرضا ابوطالبی، علی حدادی‌زاده و محمدصادق عبداللهی‌پور در بخش کیوروگی و عبدالله بینایی در بخش پومسه غیرحضوری قضاوت کردند.

همچنین استاد سیدجواد حسینی سرپرست سابق هیات تکواندو استان قم و داور بین‌المللی این رشته در پیکارهای هفته‌های سوم تا پنجم از مرحله نخست فصل 1400 لیگ دسته اول جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور جام نقش‌جهان رقابت تکواندوکاران شرکت کننده را قضاوت کرد.

هیات تکواندو استان قم این هفته میزبان یک دوره آموزش مربیگری درجه یک تکواندو در سطح کشور بود که به صورت منطقه‌ای با حضور ۳۹ مربی در دو بخش آنلاین و حضوری هفت روز در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد و یکی از برنامه‌های آموزشی هیات قم به اجرا درآمد.

خبر آخر از تکواندو این است که هیات ورزش‌های کارگری استان قم با همکاری هیات تکواندو به منظور شرکت در مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور از میان تکواندوکاران مرد به منظور تکمیل تیم منتخب کارگری قم در بخش کیوروگی در اوزان منهای 58 و 68 دعوت به عمل آورده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار