معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تزریق ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جدید برای ادامه تونل غدیر با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 18 January 2022

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا،گفت: مناقصه‌ای هفته گذشته برای مجموعه ورزشی در جنب شهرداری قم برگزار شد که با توجه به اینکه رقم مناقصه بیشتر از اختیارات بود، تصمیم بر این شد تا این پروژه از طریق دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری دنبال شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در این رابطه از شورای اسلامی شهر قم انتظار می‌رود با عودت لایحه نخست، از مابقی این مناقصه و عودت پروژه سوله ورزشی امام موسی صادر برای پیشبرد عملیات عمرانی تونل غدیر از طریق سرمایه‌گذاری به میزان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان موافقت به عمل آورد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، پس از پیگیری‌های مکرر، هفته پیش مجوز انحراف ترافیک تونل غدیر از شورای ترافیک استان اخذشده که می‌تواند در سرعت بخشیدن به این پروژه مؤثر باشد.

حلوایی زاده با بیان اینکه برای پروژه تونل غدیر ۷۴ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است، گفت: این پروژه از زیرگذر عمار یاسر آغاز و در کوچه ممتاز به سطح صفر می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: این پروژه به طول ۴۵۰ متر و اعتباری بالغ‌بر ۷۴ میلیارد تومان در دست اجرا است که تلاش می‌شود با تملک پلاک‌های باقی‌مانده و ادامه اقدامات عمرانی این پروژه در اواسط سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار