تیم بسکتبال شیمیدر قم در دومین مسابقه خود از مرحله دوم رقابت‌های فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر رعد پدافند هوایی به برتری دست یافت.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 16 January 2022

به گزارش تابناک قم، بسکتبالیست‌های شیمیدر قم بعد از برتری ۸۳ بر ۶۳ مقابل نیروی زمینی تهران، دومین مسابقه خود از مرحله دوم رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را در تالار آزادی برابر تیم رعد پدافند هوایی برگزار کرده و سرانجام با نتیجه ۸۹ بر ۷۳ صاحب برتری شدند.

دو تیم در این مسابقه بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند و در میان تعجب این تیم رعد پدافند هوایی بود که کوارتر نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کرد، همچنین کوارتر دوم این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ از آن رعدی‌ها شد تا نیمه نخست با برتری ۴۴ بر ۴۱ به سود رعد پدافند به پایان برسد.

در نیمه دوم بعد از نکاتی که مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم به شاگردانش گوشزد کرد، شیمیدری‌ها به یکباره متحول ظاهر شدند و ۱۰ دقیقه سوم را با نتیجه جالب توجه ۳۳ بر ۷ به نفع خود رقم زدند و با اینکه کوارتر چهارم با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ به نفع رعد رقم خورد اما در مجموع شیمیدر با اختلاف ۱۶ امتیاز صاحب برتری شد.

در این مسابقه سینا واحدی ۲۱ امتیاز، دوایت باکس ۲۰ امتیاز، آلاده آمینو ۱۸ امتیاز، نوید رضایی‌فر ۱۵ امتیاز، محمد یوسف‌وند ۱۰ امتیاز و رافی درغوکاسیان ۵ امتیاز برای شیمیدر کسب کردند تا دومین پیروزی از مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران در کارنامه شاگردان مهران شاهین‌طبع به ثبت برسد.

تیم شیمیدر قم که در مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با کسب ۱۲ برد، ۲ باخت و ۲۶ امتیاز و هم امتیاز با مهرام تهران صعود کرده، در مرحله دوم مسابقات فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر با تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران، نظم‌آوران سیرجان و نیروی زمینی هم‌گروه است و جمعه اول بهمن در مقابل نظم‌آوران صف‌آرایی می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار