معاون سازمان آتش‌ نشانی قم از مجوز جذب ۱۰۰ نیروی عملیاتی جدید در آتش‌ نشانی قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 15 January 2022

به گزارش تابناک قم، علی زندیه،معاون سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به مجوز جذب ۱۰۰ نیروی عملیاتی در آتش‌ نشانی قم گفت: سال آینده حدود ۶۰ نفر از نیرو‌های آتش‌ نشانی قم بازنشسته می‌شوند و لازم بوده تا افراد جدید جایگزین شوند.

وی می گوید: حق به‌کارگیری نیرو‌های امریه به‌صورت مستقیم در عملیات‌ها وجود ندارد و به همین دلیل لازم است تا نیرو‌های جدید و رسمی جذب سازمان شوند.

به گفته زندیه امسال تعداد ۲۰ مورد امریه سربازی سهمیه سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی قم بود که تمام این افراد جذب و به‌کارگیری شده‌اند.

به گفته او در عملیات اطفاء حریق در شهرک شکوهیه قم در مجموع ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌ نشانی قم خسارت وارد شده است، درحالی‌که شهرداری وظیفه‌ای در عملیات‌های بیرون از شهر ندارد.

وی با بیان این که متأسفانه هیچ پوشش بیمه‌ای برای تجهیزات آتش‌ نشانی توسط شرکت‌های بیمه مترتب نمی‌شود، گفت: بودجه سال جاری سازمان آتش‌ نشانی قم به میزان ۹۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته‌شده که نسبت به سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

معاون سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تعداد بالای اتباع خارجی مقیم قم می گوید: برای مدیریت هزینه‌ها و درآمد‌های این سازمان لازم است تا اداره کل اتباع و امور مهاجرین استانداری قم نسبت به به‌روزرسانی تجهیزات این سازمان همکاری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار