مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد؛
جعفری گفت: از آتش‌نشانان خواهر دعوت شد تا در مراسم نیمه شعبان در مسجدجمکران یاری گر باشند.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 13 January 2022

به گزارش تابناک قم، عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در دومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به این که کمیته ایمنی یکی از کمیته‌های بسیار مهم و حساس در ایام نیمه شعبان و نوروز است، گفتن: نظر به این که می‌بایست حجم عظیمی از نیرو‌ها و امکانات را در ایام نیمه شعبان در اطراف مسجد مقدس جمکران و پارکینگ‌ها و پارک‌سوار‌ها مستقر کنیم و از طرفی مدیریت حوادث در شهر را نیز داشته باشیم، وظیفه سنگینی بر دوش نیرو‌های آتش‌نشانی قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که در سال‌های گذشته بعضاً حوادث ناگواری برای مسافران رخ‌داده است، گفت: در تمام پارکینگ‌ها باید امکاناتمان را به‌صورت کامل مستقر کنیم تا در صورت بروز حوادث، با ورود سریع نیرو‌ها حوادث را سریعاً کنترل کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  یکی از مشکلات سال‌های قبل، بستن معابر برخلاف الگوی ترافیکی مصوب بود که نیرو‌های آتش‌نشانی را در هنگام مأموریت دچار مشکلات زیادی کرد که امیدواریم این مشکل امسال برطرف شود.

جعفری گفت: در خصوص ایمن‌سازی محوطه‌های داخلی مسجد مقدس جمکران نیز جلساتی با مسئولین این مکان مقدس برگزار خواهد شد و امسال نیز آموزش مسائل ایمنی و اطفای حریق به خادمان مسجد ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که از خواهران داوطلب آتش‌نشان نیز دعوت کردیم که در  مراسم  نیمه شعبان  یاریگر ما در مسجد مقدس جمکران باشند، می گوید: آموزش مسئولین ایستگاه‌های صلواتی نیز مورد تأکید است و بازدید‌های ایمنی از ایستگاه‌های آنان نیز توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار