تیم هندبال پاس ناجای قم در هشتمین مسابقه خود از فصل جاری پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به هشتمین باخت این فصل تن داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 09 December 2021

به گزارش تابناک قم، تیم پاس ناجای قم امسال یکی از ۱۰ تیم حاضر در مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر هندبال مردان ایران است، لیگی که پس از گذشت سه مرحله دیدارهای مرحله چهارم آن از ابتدای هفته جاری در قم آغاز شده و تا پایان هفته به میزبانی پاس ناجای قم جریان دارد.

در واقع سالن شهدای دروازه‌ری در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم‌های لیگ برتری هندبال ایران است و تا روز جمعه نوزدهم آذر ماه مسابقات در قم ادامه می‌یابد، رقابت‌هایی که در آن تیم هندبال پاس ناجای قم ابتدا برابر تیم نفت و گاز گچساران تن به شکست داد و سپس با حساب ۲۷ بر ۲۲ به تیم زغال سنگ طبس باخت.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور و پس از ۸ مسابقه، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین است، تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۴ امتیاز در مکان دوم جای دارد و دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر یعنی ذوب‌آهن با ۱۰ امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفته است.

همچنین تیم زغال سنگ طبس با ۱۰ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده چهارم ایستاده و تیم‌های مس کرمان با ۸ امتیاز، فولاد سپاهان نوین اصفهان با ۷ امتیاز، نفت و گاز گچساران با ۶ امتیاز، ستارگان دشتستان با ۴ امتیاز، رعد پدافند آمل با سه امتیاز و پاس ناجای قم بدون امتیاز رتبه‌های پنجم تا دهم لیگ برتر را در اختیار دارند.

تیم پاس ناجای قم در هشت مسابقه این فصل خود بدون پیروزی و بدون تساوی، با هشت باخت، ۱۷۶ گل به ثمر رسانده و ۲۲۵ گل از حریفان دریافت کرده و با تفاضل گل منفی ۴۹ هم اکنون آخرین تیم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود اما رضا سفیدگر سرمربی جوان تیم پاس ناجا معتقد است این لیگ فرصت کسب تجربه و زمینه‌ساز آینده موفق هندبال قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار