معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، علت وقفه چندماهه پروژه تقاطع شهدای روحانیت را مطرح کرد و گفت: پروژه به علت وجود معارض دکل برق 230 کیلوولتی یکی از شبکه‌های برق هشت ماه متوقف بود.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 09 December 2021

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به علت وقفه بعضی از پروژه‌های شهری اظهار کرد: بعضی از پروژه‌ها به علت وجود معارض با مشکلات و چالش‌های  زیادی روبه‌رو است.

وی آخرین وضعیت تقاطع شهدای روحانیت را موردتوجه قرار داد و افزود: این تقاطع در ادامه بلوار فردوسی واقع‌شده که با این تقاطع غیرهمسطح اتصال منطقه دو با منطقه چهار اتفاق افتاده و به‌صورت زیرگذر از بلوار امام رضا(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، علت وقفه چندماهه پروژه تقاطع شهدای روحانیت را مطرح و تصریح کرد: پروژه به علت وجود معارض دکل برق ۲۳۰ کیلوولتی یکی از شبکه‌های برق منطقه‌ای هشت ماه متوقف بود.

وی ادامه داد: تهران اجازه قطع برق را به سازمان توسعه عمران به‌عنوان مجری پروژه برای شمع گذاری تقاطع به علت رعایت نشدن حریم نمی‌داد و بعد از مذاکرات و جلسات فراوانی که در تهران برگزار شد، مشکلات برطرف شد.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر با رفع معارض، این پروژه در حال اجرا بوده و شاهد پیشرفت پروژه هستیم و امیدواریم در کمترین زمان پروژه به اتمام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار