مدیر کل مدیریت بحران استان قم: طرح هوشمند مدیریت کرونا از روز یک شنبه 21 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در قم اجرایی می شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 09 December 2021

به گزارش تابناک قم، اروجی در جلسه ستاد کرونای استان قم با تاکید بر این که کارکنان ادارات  از 21 اذرماه به بعد موظف به تزریق 2 دوز واکسن یا ارائه pcr  منفی هر 2 هفته یک بار  هستند گفت: این طرح در مراحل بعد قرار است در اصناف ، مراکز علمی ، تحقیقاتی و تردد های شهری و برون شهری در 5 هفته آینده اجرایی شود. 

 وی از برخورد با کارکنان متخلف بر اساس مصوبات این قانون خبر داد و افزود : از کارکنان ادارت می خواهیم که همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و در صورت تخلف بر اساس مصوبات این قانون از ورود به اداره جلوگیری می شود و غیبت آنان غیر موجه محسوب شده و در مرحله بعد به تخلفات امور اداری معرفی می شوند.

استاندار قم هم در این جلسه اجرای این طرح را نیازمند هماهنگی دستگاه های اجرایی عنوان کرد و از مدیران ادارت خواست تا تمام زمینه های اجرای شدن این طرح را فراهم کنند.

 شاهچراغی بر انجام واکسیناسیون ، غربالگری و ثبت در سامانه تاکید کرد و  گفت : شرط اجرای این قانون جلوگیری از ایجاد زحمت و دردسر برای مردم و اتخاذ پیش بینی ها و شفافیت در اجرا برای کارکنان دولت  است.

وی نقش مدیران و حراست ادارات دستگاه های دولتی را ضروی عنوان کرد و گفت : برای آغاز کار لازم است گروهی در سازمانها و ادارت پای کار بیایند و شرایط برای کار آماده کنند.

شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش نیز با اشاره به اینکه با همکاری مرکز بهداشت 289 مورد بازدید از مدارس استان قم انجام شده است گفت: در بررسیها مشخص شد که  89 درصد شیوه نامه ها و 90 درصد ایجاد تهویه مناسب در مدارس استان ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار