دختران نوجوان در یک دوره آموزشی آفلاین طی 12 جلسه به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تولید محتواهای رسانه‌ای از جمله عکس‌نوشت و کلیپ آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 08 December 2021

به گزارش تابناک قم، «دوره تولید محتوا با موبایل» به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت برای دختران نوجوان برگزار می‌شود.

این دوره ویژه دختران نوجوان عضو کانال معصومانه است و در حالی‌که هزینه برگزاری آن به صورت آزاد برای علاقه‌مندان ۱۲۰ هزار تومان است، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) این دوره را به صورت کاملاً رایگان برای دختران نوجوان عضو کانال معصومانه برگزار می‌کند.

هدف این دوره، آموزش طراحی عکس‌نوشت، تهیه و تدوین کلیپ با محوریت متن‌نگار و کاین‌مستر است که در ۱۲ جلسه آموزشی به صورت آفلاین در مدت یک ماه برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

شروع این دوره از۲۰ آذر مصادف با ولادت حضرت زینب(س) خواهد بود و به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه دیجیتال حضور در دوره از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعطا می‌شود.

امکان عضویت در گروه خادمیاران تخصصی دختران نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) از دیگر مزایای حضور در دوره برای نوجوانان است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان باید کلمه #معصومانه را به آیدی Baran_Support@ ارسال کنند.

دختران نوجوان برای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و معارفی آستان مقدس بانوی کرامت می‌توانند به کانال معصومانه در ایتا مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، امور فرهنگی خواهران آستان قم برای دختران نومکلف نیز با راه‌اندازی کانال «شده‌ام ۹ ساله» برنامه‌های متنوعی را متناسب با این گروه سنی برگزار می‌کند که دختران تازه مکلف می‌توانند در بستر نرم‌افزار شاد آموزش و پرورش و ایتا با مراجعه به آدرس shodeam9saleh@ در این کانال عضو شده و در برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) مشارکت داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار