استاندار قم با اشاره به پیگیری مشکل‌های واحدهای صنعتی در فضای تعامل و همکاری، بر ضرورت زمانبندی مشخص جهت رفع موانع تولید مصوب در جلسه‌های ستادی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 08 December 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در مجتمع کارآفرین واقع در بازار کفش عالیباف برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برنامه بازدید هفتگی از واحدهای صنعتی دارای مشکل اظهار کرد: مشکل‌های سرمایه‌گذاران در این بازدیدها که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی انجام می‌شوند، به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار قم ارائه راهکارهای اجرایی برای رفع موانع تولید در جلسه‌های ستاد تسهیل و زمانبندی برای دستگاه‌های دولتی در راستای تحقق مصوبه‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: مدیران اجرایی موظف به تعیین تکلیف مشکل‌های کارخانه‌ها هستند.

همچنین با بیان اینکه فضای تعامل و همکاری در استان وجود دارد ادامه داد: باید با تداوم همکاری بین دولت و بخش خصوصی موانع توسعه  اقتصادی برطرف شود.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه موضوع اصلی برای دولت، حمایت از بخش خصوصی است تصریح کرد: تعارض‌ها و خلاءهای قانونی مانع تولید باید احصا و در اسرع وقت‌ نیز برای رفع آنها پیگیری شود.

بر اساس این گزارش استاندار قم در برنامه روز جاری از ۲ نشان تجاری کفش، زمین شهرک خصوصی کفش و همچنین بازار کفش عالیباف بازدید به عمل آورد./

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار