نخستین همایش نماز سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با تجلیل از فعالان پاسدار عرصه نماز و پیام آیت الله نوری همدانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 05 December 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله نوری همدانی در پیامی به این همایش که فرماندهان، برخی ائمه جماعات، کارکنان و سربازان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم حضور داشتند، نماز را دارای جایگاه رفیع و بلند دانست و گفت: باید نماز را آن گونه که لازم است بشناسیم و خدا را برای این نعمتش شکر کنیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه یکی از وظایف همه مسئولان که در امر برپایی نماز تلاش میکنند این است که نماز را با همه اهمتیش بشناسانند گفت: این واجب آنقدر مهم است که درتمام ادیان الهی به عنوان برترین آیین عبادی و رکن معنویت و ارتباط با خداوند مطرح بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش با تاکید بر اینکه امروز بیشترین تلاش دشمن در فضای مجازی کمرنگ کردن معارف، احادیث و روایات است گفت: متاسفانه فضای مجازی، رها و به قول رهبر معظم انقلاب تبدیل به قتلگاه جوانان شده که مسئولان باید فکری اساسی برای مدیریت آن کنند و مانند کشور‌های دیگر در استفاده از این فضا، خط قرمز در بگیرند.

وی افزود: نماز یکی از سرمایه‌هایی است که میتواند در جامعه آسیب زدایی و ظلمت زدایی کند و موجب افزایش معنویت و رشد انسان‌ها شود.

در پایان این مراسم، از ۱۶ نفر از فرماندهان، ائمه جماعات و سربازانی که در امر ترویج اقامه نماز بیشترین فعالیت را داشته اند تجلیل شد.

شعرخوانی در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار