قرمزپوشان تیم فردوس قم در آخرین هفته از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با زدن 6 گل از منطقه سقوط فرار کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 05 December 2021

به گزارش تابناک قم، آخرین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مطابق میل فوتسالیست‌های قم سپری شد و فردوس در دیدار خانگی با نتیجه ۶ بر یک تیم فرش‌آراء مشهد را در هم کوبید تا با سه امتیاز این دیدار به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کند.

اگرچه نماینده فوتسال قم همچنان جزو تیم‌های نیمه پائین جدول رده‌بندی لیگ برتر به شمار می‌رود اما کسب این سه امتیاز برای فردوس از نان شب هم واجب‌تر بود تا قمی‌ها با خیالی آسوده و با آرامش بیشتر در ادامه بازی‌ها به مصاف رقبا رفته و نتایج مطلوب‌تری برابر حریفان لیگ برتری کسب کنند.

چهره شاخص فردوس در این دیدار مسعود عباسی بود که هفته به هفته آمادگی و انگیزه خود را برای تبدیل شدن به فوتسالیستی درجه یک و حرفه‌ای بیشتر از قبل به نمایش می‌گذارد، بازیکنی که برابر فرش‌آراء مشهد برای فردوس قم سه گل زد و سایر گل‌ها را سیدمصطفی موسوی‌خواه، مسعود عباسی و سعید قلندری به ثمر رساندند.

تیم فوتسال فردوس قم با کسب این برد، حالا از ۱۳ مسابقه ۵ پیروزی، یک تساوی و ۷ باخت در کارنامه دارد و با ۱۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی است، تیمی که باید در شروع دیدارهای دور برگشت و در یک دیدار خارج از خانه به مصاف آخرین تیم جدول رده‌بندی یعنی شهروند ساری برود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال رقابت اصلی برای کسب مقام قهرمانی بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، سن‌ایچ ساوه، مس سونگون و کراپ الوند است، در انتهای جدول نیز تیم‌هایی نظیر شهروند ساری، راگا شهر ری، فولاد مبارکه سپاهان برای فرار از منطقه سقوط به ادامه لیگ امیدوارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار