میریک‌امامی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های قم توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 04 December 2021

به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل میریک‌امامی،مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به تلاش مدیریت شهری قم برای تولید و توزیع آسفالت اظهار کرد: از سال‌های گذشته با راه‌اندازی نهضت آسفالت، حجم بالایی از معابر شهری قم بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی با بیان این که امسال نیز هدف‌گذاری توزیع ۲۰۰ هزار تن آسفالت در شهر قم صورت گرفته است، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران سازمان توسعه و عمران و دیگر عوامل شهرداری، رقم قابل‌توجهی آسفالت در سطح معابر قم توزیع‌شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون  بیش از ۱۰۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های شهر قم توزیع‌شده است.

وی سهم سازمان توسعه و عمران را از این میزان، بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت اعلام کرد و افزود: منطقه یک شهری قم با ۲۸ هزار و ۳۹۱ تن آسفالت در رتبه نخست توزیع آسفالت در سطح معابر منطقه بوده است.

میریک‌امامی با اشاره به توزیع چهار و ۸۴۱ تن آسفالت در منطقه دو شهری قم گفت: حدود ۹ هزار تن آسفالت در سطح منطقه سه شهری قم توزیع‌شده است.

وی عنوان کرد: سهم منطقه چهار شهری قم ۱۸ هزار و ۱۵۴ تن، منطقه پنج، هشت هزار و ۳۸۱ تن و ۱۱ هزار و ۴۹۲ تن آسفالت نیز سهم منطقه ۶ از میزان ۱۰۵ هزار تن از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: سه هزار و ۲۳۳ تن در سطح معابر منطقه هفت و پنج هزار و ۷۳۳ تن آسفالت نیز در سطح منطقه هشت شهر قم توزیع‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار