ووشوکاران استان قم در پایان مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال طلا و برنز از رقابت‌های تالو و ساندا هر دو بخش دختران و پسران شدند.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 04 December 2021

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در حالی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر خاتمه یافت که این مسابقات طبق برنامه‌ریزی فدراسیون با حضور چهره‌های شاخص از سراسر کشور به میزبانی هیات هرمزگان در جزیره قشم به انجام رسید.

کسب موفقیت در این دوره از رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود زیرا جنبه انتخابی تیم ملی به منظور شناخت برترین‌ها به منظور تشکیل تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را داشت و به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم واقع در شهر درگهان برگزار شد.

ووشوکاران شرکت کننده در هر دو بخش تالو و ساندا برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند و در حالی که مسابقات بخش پسران در اوزان ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم به انجام رسید، علی نوبهاری تنها مدال‌آور قم از بخش ساندا بود که در وزن ۶۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت.

در این وزن رضا عبداللهی از هیات اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد فرهادی از هیات فارس عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و علی نوبهاری از قم همراه با امیرمحمد محسن پور از مازندران در رده سوم قرار جای گرفت تا نشان برنز مسابقات سال ۱۴۰۰ ووشو ایران را برای ورزش قم به ارمغان بیاورد.

در ادامه نوبت به برگزاری رقابت‌های بخش دختران رسید و در حالی که قم از قسمت ساندای دختران مدالی کسب نکرد، اما در بخش اجرای فرم یا تالو و در اجرای فرم چانگچوان مهسا سجادی از تیم منتخب هیات ووشو قم با ارائه بهترین عملکرد به مقام نخست و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت تا نشان زرّین طلا را از آن خود کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار