فیلم کوتاه «آرامگاه» به‌کارگردانی علی دارایی در تالار فرهنگ و هنر قم اکران شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 04 December 2021

به گزارش تابناک قم، فیلم کوتاه «آرامگاه» نوشته مجید حلوایی و به کارگردانی علی دارایی با حضور مسئولان اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی قم، روح‌الله حسینی از فیلمسازان استان و جمعی از هنرمندان و هنرجویان در تالار فرهنگ و هنر قم اکران شد.

کارگردان «آرامگاه» در حاشیه اکران این فیلم عنوان کرد: این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای درون مایه اجتماعی دارد و در مورد دختر جوانی است ک بر اساس یک اتفاق که خود باعث آن شده است،نوزاد چند روزه‌اش را از دست می‌دهد و حال برای خاکسپاری فرزندش درگیر موانعی می‌شود.

دارایی که از اعضای انجمن سینمای جوانان قم است، اضافه کرد: فیلم کوتاه «آرامگاه» به تهیه‌کنندگی گلناز زجاجی در بیش از ۱۰ لوکیشن در قم فیلمبرداری شده است.

این کارگردان جوان در خصوص بازیگران این فیلم هم عنوان کرد: فاطمه صفت‌زاده، بهادر محمدنژاد، احمد شریفی، علی فرقدانی، سید علی یزدیان، مسعود مشعوف، مجید رنگی، حسن پوریا، صبا عزیزپور، گلناز زجاجی و محمد کریمی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده اند.

دارایی افزود: همچنین محیا طیبی، ریحانه عباسی، آراد محمدی، سید پارسا میر، هدیه احمدی و آیه بیگدلی بازیگران خردسال این فیلم کوتاه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار