مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اجرای طرح چلچراغ با هدف ارائه آموزش‌های قرآن و عترت به عموم مردم در مساجد استان قم خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 04 December 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید احمد مشرف از برگزاری نشست مشترک مدیران قرآنی مسجد مقدس جمکران، دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی مساجد با حضور قاریان و اساتید مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت به منظور هماهنگی برای اجرای مجدد طرح چلچراغ در مساجد استان قم خبر داد.

وی افزود: طرح چلچراغ، طرحی است که در قالب آن قاریان و اساتید مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر آموزش های قرآنی را در سطح مساجد استان قم برای عموم مردم به صورت جلسات قرآنی هفتگی ارائه می‌دهند، تا مردم در قالب این جلسات قرآنی با معارف قرآن و عترت آشنا شوند.

مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت تصریح کرد: این جلسات قرآنی به صورت هفتگی با حضور قاریان و اساتید مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر در مساجد سطح شهر قم برگزار می‌شود.

وی از همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این طرح خبرداد و گفت: این طرح با محوریت قاریان و استادان مرکز قرآن و حدیث در مساجد و با هم افزایی نهادهای قرآنی برگزار می‌شود.

مشرف از اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در اعتاب مقدس ایران اسلامی یاد کرد و افزود: قاریان و استادان قرآنی در قالب طرح چلچراغ می‌توانند عموم مردم را با طرح « من قرآن را دوست دارم» آشنا کنند.

وی یادآور شد: ترویج فرهنگ قرآن و عترت در مساجد از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح چلچراغ در مساجد استان قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار