مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از ثبت نام ۱۴ هزار و ۳۶۱ متقاضی قمی در سامانه طرح جهش تولید مسکن پس از گذشت دو روز از آغاز ثبت نام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 02 December 2021

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری در گفت و گویی اظهار داشت: بعد از گذشت دو روز از آغاز ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم، ۱۴ هزار و ۲۰۱ متقاضی در شهر قم، ۱۱۸ متقاضی در شهر کهک،۳۲ متقاضی در شهر دستجرد و ۱۰ متقاضی در شهر سلفچگان نام نویسی کرده اند.

وی افزود: ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم از روز سه شنبه هشتم آذرماه شروع شده است و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

صبوری گفت: متقاضیان برای نام نویسی به سامانه طرح جهش تولید مسکن به نشانی https://saman.mrud.ir/ مراجعه نمایند.

وی افزود: متقاضیان فاز پنج که در خرداد ماه ثبت نام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و به صورت مستقیم به طرح جدید وارد خواهند شد.

صبوری گفت: متقاضیان امیرکبیر نیز در صورت تمایل به ثبت نام در شهر قم باید نسبت به حذف و انصراف از آن جا اقدام و مجدد در سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات و جزییات بعد از ثبت نام، متعاقباً از طریق رسانه های جمعی و سامانه ثمن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و درخواست می شود ثبت نام کنندگان از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار