رئیس مرکز بهداشت استان قم با تاکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس گفت: از مجموع ۵۱۵ بازدید انجام شده از مدارس استان، ۷ کلاس درس به واسطه تست مثبت ۴۸ دانش آموز، تعطیل شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 02 December 2021

به گزارش تابناک قم، سیامک محبی غروب دیروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه استان قم هم مثل سایر مناطق کشور، جزء مناطق آبی رنگ است، اظهار کرد: روند سی روز گذشته استان در انتشار ویروس کرونا روندی نزولی بوده است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه اینکه وضعیت استان غیر از خلجستان با ۲۲ بیمار کرونایی، در شرایط کنونی مناسب است، متاسفانه پیش بینی می‌کنیم که این روند، ثابت و دائمی نخواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به آمار ۲۳۱ نفری تعداد بستری‌های هفته، کاهش حدود ۵۰ نفری نسبت به هفته گذشته را نشانه کاهشی بودن آمار مبتلایان به کرونا دانست.  

وی مدارس آموزش و پرورش را در شرایط کنونی دارای سه مشکل اساسی دانست و گفت: متاسفانه باید بگوئیم که در سه مسئله استفاده از ماسک، وجود تهویه مناسب و فاصله گذاری، هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

محبی در پایان گفت: از مجموع ۵۱۵ بازدید انجام شده از مدارس استان، ۷ کلاس درس به واسطه تست مثبت ۴۸ دانش آموز، تعطیل شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار