رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم گفت: تیم هیات قم تا 23 آذر ماه در مسابقات قهرمانی دوومیدانی، اسکواش، پتانگ و بدمینتون کشور و انتخابی تیم ملی به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 02 December 2021

به گزارش تابناک قم، علی‌اصغر فرمانی اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بیماران خاص و پیوند اعضا ایران با حضور ۱۳۰ ورزشکار برگزار می‌شود و تیم قم با ترکیبی از بهترین‌های این رشته برای کسب رتبه‌های برتر مواد مختلف به مصاف حریفان می‌رود.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران ۲۲ استان در این مسابقات، عنوان کرد: این رقابت‌ها به میزبانی هیات فارس و در شهر شیراز برگزار می‌شود و ورزشکاران از امروز تا دوازدهم آذر ماه برای کسب عناوین برتر به میدان می‌رند، در حالی که ۳۵ ورزشکار خانم و ۹۵ ورزشکار در بخش مردان شرکت کرده‌اند.

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با اشاره به برگزاری این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز و رقابت‌های پرتابی در ورزشگاه ۲۲ بهمن این شهر، افزود: در این دوره مربیان تیم ملی نیز بر عملکرد ورزشکاران نظارت می‌کنند، در حالی که مسابقات در مواد مختلف دوومیدانی، رشته‌های پرتابی، پرش طول و ارتفاع به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه کارت واکسن هستند، افزود: تیم قم با ترکیب محمد اشراقی و ابوالقاسم مسعودی در پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب توپ با حریفان رقابت می‌کند، ضمن اینکه مجتبی رضایی دیگر دونده قم در مواد ۲۰۰ متر ، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر و پرتاب توپ اعزام شده‌ است.

فرمانی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، عنوان کرد: همچنین در روز ۲۳ آذر ماه سایر ورزشکاران قم شامل رضا اسکندری در اسکواش، یعقوب علی عباسی در بدمینتون و محمود فراهانی در رشته پتانگ و تنها نماینده خانم از قم یعنی الهام رضایی مطلق در رشته پتانگ به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تهران اعزام خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار