فرمانده انتظامی استان از توقیف یک کامیون تانکردار و کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در محور «جاده قدیم سلفچگان - ساوه» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 02 December 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم در اجرای طرح کنترل تانکر‌های سوخت‌رسان در محور قدیم سلفچگان- ساوه، یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار را به ظن حمل قاچاق سوخت متوقف کردند.

وی افزود: راننده در مواجهه با کارآگاهان بیان داشت خودرو فاقد بار بوده اما در بررسی انجام گرفته مشخص شد حامل بار بوده و دارای محموله مشکوک به سوخت خارج از شبکه است، بنابراین با هماهنگی های قضائی خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و با دعوت از نمایندگان شرکت ملی‌ پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از محموله نمونه‌برداری و پس از آزمایشات، قاچاق سوخت محرز و نوع آن نفت و گازوئیل اعلام شد.

میرفیضی اضافه کرد: در ادامه خودرو با دستور قضائی به انبار شرکت نفت استان قم گسیل و کارشناسان پس از تخلیه مقدار آن را ۳۰ هزار لیتر نفت و گازوئیل قاچاق بیان کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: در نهایت پرونده به ‌همراه متهم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و برای راننده قرار قانونی مناسب صادر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار