دبیر هیات بدمینتون استان قم گفت: سه تن از استعدادها و نخبه‌های بدمینتون قم از امروز در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به میدان خواهند رفت.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 01 December 2021

به گزارش تابناک قم، علی فرجی اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان ایران از امروز تا دوازدهم آذر ماه در تهران برگزار می‌شود و جمعی از بهترین‌های این رشته به نمایندگی از استان‌های مختلف برای به کسب مجوز عضویت تیم ملی در این رده به میدان می‌روند.

وی با اشاره به حضور سه نفر از نخبه‌ها و استعدادهای بدمینتون قم در این انتخابی، اضافه کرد: رضا جانقربان، محمدمعین خاکی و متین رجبی نماینده‌های قم در این انتخابی هستند که به هر سه نفر آنها برای کسب موفقیت در این مسابقات امیدواریم، تمرینات خوبی داشته‌اند و از انگیزه بالایی نیز برخوردار هستند.

دبیر هیات بدمینتون استان قم افزود: متین رجبی بدمینتون‌باز آینده‌دار قم در گروه دوم مقدماتی این انتخابی با امیرمهبد مسعودی از سیستان و بلوچستان، امیررضا بیانی از خراسان‌رضوی و یاسین طالبی از یزد هم‌گروه شده و محمدمعین خاکی در گروه سوم با محمد باقری از اصفهان، پارسا الوندی از کرمانشاه و علی رضایی‌فر از آذربایجان‌شرقی رقابت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رضا جانقربان در گروه چهارم باید به مصاف رادمهر یاری از آذربایجان شرقی، محمد گلچین از خراسان‌رضوی و ایلیا مداح از سمنان برود، ضمن اینکه بدمینتون‌بازان گروه نخست نیز علی حیاتی از کرمانشاه، عارف دهقانی از اصفهان، سیدحسین احمدی از کرمان و رضا شعیب‌پیشه جهرمی از فارس هستند.

فرجی در پایان اظهار کرد: جانقربان و خاکی دو عضو تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند که در این رقابت‌ها برابر حریفان مطرح به خوبی محک خورده‌اند و از آمادگی بسیار بالایی برای درخشش در این انتخابی برخوردار هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار